برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

انواع تیپ دندانه های تیغ اره دیسکی آبصابونی HSS

1916

انواع تیپ دندانه و پوشش دهی تیغ اره های دیسکی آبصابونی HSS(تیغ اره های دیسکی سرد بر)

تیغ اره های دیسکی آبصابونی HSS (تیغ اره دیسکی کند بر, تیغ اره دیسکی سرد بر) تیغه هایی هستند که به کمک مایع خنک کننده (روان کننده - مایع آبصابون) قادر به برش انواع مقاطع فلزی تو پر و تو خالی نظیر آهن, فولاد, استیل, فلزات رنگین (مس, آلومینیوم و ...) هستند, تیغ اره های دیسکی آبصابونی برای اینکه بتوانند انواع فلزات تو پر و تو خالی با جنس های مختف را برش دهند دارای تیپ دندانه های متفاوت می باشند, در ادامه این مقاله ما شما را با انواع تیپ دندانه تیغ اره های دیسکی آبصابونی HSS آشنا خواهیم کرد.

 

انواع تیپ دندانه های تیغ اره دیسکی دور کند (تیغ اره دیسکی آبصابونی HSS)

تیغ اره های دیسکی آبصابونی HSS (تیغ اره های دیسکی سرد بر) برای حمل براده و نفوذ پذیری بهتر در مقاطع مختلف برش دارای تیپ دندانه های مختلفی هستند, در ادامه ما شما را با پرکاربردترین تیپ های دندانه تیغ اره دیسکی آبصابونی HSS آشنا خواهیم کرد.

 

تیپ دندانه A

تیپ دندانه A تیغ اره دیسکی آبصابونی HSS

از این تیپ دندانه بطور معمول میتوان برای برش انواع مقاطع فلزی سبک با ضخامت کم و یا ایجاد شیار برای مقاطع فلزی استفاده نمود, زاویه دندانه در این تیپ دندانه مثبت بوده و دندانه های بدون هیچگونه پخی (چپ و راستی- کونیک) بوده و صاف هستند, از تیغ اره های دیسکی آبصابونی با تیپ دندانه A برای ماشینکاری های ظریف نظیر فرزکاری و شیار زنی استفاده می شود.

 

تیپ دندانه AW

تیپ دندانه AW تیغ اره دیسکی آبصابونی HSS

دندانه های تیپ AW بصورت یکی در میان از (راست و چپ) پخ خورده و درای زاویه مثبت هستند, از این تیپ دندانه بطور معمول می توان برای برش انواع مقاطع فلزی توپر و تو خالی برنج و مس و یا ایجاد شیار بر روی مقاطع فلزی استفاده نمود, از تیغ اره های دیسکی آبصابونی با تیپ دندانه AW برای ماشینکاری های ظریف نظیر فرزکاری و شیار زنی استفاده می شود.

 

تیپ دندانه B

تیپ دندانه B تیغ اره دیسکی آبصابونی HSS

تیپ دندانه B مناسب برای برش انواع لوله و پروفیل آهنی و غیر آهنی با ضخامت کم می باشد. این تیپ دندانه دارای سطح برش بسیار عالی در لوله های با جداره بسیار نازک می باشد. زاویه دندانه در این تیپ دندانه صفر بوده و دندانه های بدون هیچگونه پخی (چپ و راستی- کونیک) بوده و صاف می باشند.
 

تیپ دندانه BW

تیپ دندانه BW تیغ اره دیسکی آبصابونی HSS

از این تیپ دندانه بطور معمول برای برش انواع لوله و پروفیل آهنی و غیر آهنی با ضخامت کم استفاده می شود, تیپ دندانه BW پرکاربردترین تیپ دندانه برای برش مقاطع توخالی می باشد, نحوه پخ خوردن دندانه های در این تیپ دندانه بصورت یک در میان و در جهت مخالف یکدیگر می باشد.

 

تیپ دندانه HZ - C

تیپ دندانه HZ تیغ اره دیسکی آبصابونی HSS

تیپ دندانه HZ یا همان تیپ دندانه C پرکاربردترین تیپ دندانه برای برش فلزات رنگین نظیر مس, آلومنیوم و ... می باشد, نحوه پخ خوردن دندانه ها در این تیپ دندانه بصورت یک دندانه از هر دو سمت و یک دندانه بدون پخ و صاف می باشد.

 

تیپ دندانه BR

تیپ دندانه BR تیغ اره دیسکی آبصابونی HSS

این تیپ دندانه دارای یک شیار خرد کننده براده در وسط دندانه بوده و بطور معمول بر روی دستگاه های تمام اتوماتیک برش لوله و پروفیل نصب می شود, تیغ اره های دیسکی آبصابونی با تیپ دندانه BR بدون هیچگونه پخی بوده و صاف هستند, تیپ دندانه BR برای برش های جانبی نیز بسیار مناسب می باشد.

 

امید به اینکه این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

تحریریه تیغ اره دات کام

ارسال نظر
پاسخ دهید

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم