برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کاور تیغ اره نواری

2351

بطور معمول تیغ اره های نواری در رول های 50، 70 و 100 متری بدون کاور توسط شرکت های سازنده تولید می شوند، برای محافظت از دندانه ها، حمل و نقل آسان و ایمن باید بر روی دندانه های تیغ اره نواری از کاور استفاده نمود. برای آشنایی بیشتر برای دلایل استفاده از کاور تیغ اره نواری با این مقاله از سری مقالات تخصصی تیغ اره نواری تیغ اره دات کام همراه ما باشید.

 

جنس نوک دندانه تیغ اره های نواری

اگر مقاله تیغ اره نواری بی متال چیست را مطالعه کره باشید، متوجه شده اید که جنس بدنه تیغ اره های نواری از فولاد فنر و جنس نوک دندانه های تیغ اره نواری از فولاد تند بر (HSS) می باشد، خصوصیت مثبت و اصلی فولاد های تند بر قابلیت برشکاری فلزات سخت و خصوصیت منفی آن ترد و شکننده بودن می باشد.

 

جنس کاور تیغ اره های نواری

بهترین متریال برای ساخت کاور تیغ اره های نواری PVC می باشد، اما از متریال پلاستیک نیز می توان برای ساخت کاور تیغ اره های نواری نیز استفاده نمود.

 

نحوه کاور کردن دندانه های تیغ اره نواری

روش اول سریعترین و بهترین روش برای کاور کردن دندانه های تیغ اره نواری می باشد در این روش از دستگاه کاور کش برقی دستگاه اره نواری استفاده می شود، در دستگاه های کاور کش برقی ابتدا باید تیغ اره نواری را در دستگاه جایگذاری نمایید و چند سانت از تیغ اره را بصورت دستی کاور نمایید و بقیه عملیات کشیدن کاور بصورت اتوماتیک توسط دستگاه انجام می شود.

روش دوم استفاده از دستگاه کاور کش دستی می باشد در این روش تیغ اره نواری در دستگاه جایگذاری شده و تمام مراحل کاورکشی با استفاده از نیروی اپراتور انجام می پذیرد.

هزینه کاور کردن تیغ اره نواری

تمامی تیغ اره های نواری سفارش گذاری شده در مجموعه تیغ اره دات کام به صورت کاور شده و بسته بندی شده در اختیار مشتریان قرار میگیرند.

کاور و بسته بندی تیغ اره نواری - تیغ اره دات کام

تحریریه تیغ اره دات کام

ارسال نظر
پاسخ دهید

تنظیمات

اشتراک گذاری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم